ଜନ ଅଭିଯୋଗ ନିବାରଣରେ ଅଭିଯୋଗ ନିବାରଣର ସମୟସୀମା ହ୍ରାସ
ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ, ୦୮ ଅଗଷ୍ଟ(ହି.ସ.) – କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର ନାଗରିକଙ୍କ ଅଭିଯୋଗର ସମୟ ବୃଦ୍ଧି, ପ୍ରଭାବୀ ଏବଂ ପାରଦର୍ଶୀ ନିବାରଣ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ପାଇଁ କେତେକ ପଦକ୍ଷେପ ଉଠାଇଛନ୍ତି। ଏହି ସୂଚନା ଗୁରୁବାର ଦିନ ରାଜ୍ୟସଭାରେ ଏକ ପ୍ରଶ୍ନର ଲିଖିତ ଉତରରେ କେନ୍ଦ୍ରୀୟ କାର୍ମିକ, ଲୋକ ଅଭିଯୋଗ ଏବଂ ପ୍ୟାସନ୍ ରାଜ୍ୟ
ଜନ ଅଭିଯୋଗ ନିବାରଣରେ ଅଭିଯୋଗ ନିବାରଣର ସମୟସୀମା ହ୍ରାସ


ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ, ୦୮ ଅଗଷ୍ଟ(ହି.ସ.) – କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର ନାଗରିକଙ୍କ ଅଭିଯୋଗର ସମୟ ବୃଦ୍ଧି, ପ୍ରଭାବୀ ଏବଂ ପାରଦର୍ଶୀ ନିବାରଣ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ପାଇଁ କେତେକ ପଦକ୍ଷେପ ଉଠାଇଛନ୍ତି। ଏହି ସୂଚନା ଗୁରୁବାର ଦିନ ରାଜ୍ୟସଭାରେ ଏକ ପ୍ରଶ୍ନର ଲିଖିତ ଉତରରେ କେନ୍ଦ୍ରୀୟ କାର୍ମିକ, ଲୋକ ଅଭିଯୋଗ ଏବଂ ପ୍ୟାସନ୍ ରାଜ୍ୟମନ୍ତ୍ରୀ ଡା. ଜିତେନ୍ଦ୍ର ସିଂହ ଦେଇଛନ୍ତି।

ଡା. ସିଂହ କହିଛନ୍ତି ଯେ କେନ୍ଦ୍ରୀକୃତ ଲୋକ ଅଭିଯୋଗ ନିବାରଣ ଏବଂ ନିଗରାନୀ ପ୍ରଣାଳୀ(ସିପିଜିଆର୍‌ଏଏମ୍‌ଏସ୍‌) ଅନ୍ତର୍ଗତ ଅପ୍ରେଲ ୨୦୨୨ରେ ୧୦ ସୂତ୍ରୀୟ ସୁଧାର ଯୋଜନା ଲାଗୁ କରାଯାଇଛି। ଏହାର ପରିଣାମ ସ୍ୱରୂପ ୨୦୨୨ରୁ ୨୦୨୫ ମଧ୍ୟରେ ମୋଟ ୮୦, ୩୬, ୦୪୨ ଅଭିଯୋଗର ସମାଧାନ କରାଗଲା। ଅଭିଯୋଗର ସମାଧାନର ସମୟସୀମା ୨୦୧୯ର ୨୮ ଦିନରୁ ହ୍ରାସ ପାଇ ଏବେ ୨୦୨୫ରେ ୧୬ ଦିନ କରିଦିଆ ଯାଇଛି।

ସରକାର ୨୩ ଅଗଷ୍ଟ ୨୦୨୪କୁ ଲୋକ ଅଭିଯୋଗର ପ୍ରଭାବୀ ସମାଧାନ ପାଇଁ ବ୍ୟାପକ ଦିଗନିର୍ଦ୍ଦେଶ ମଧ୍ୟ ଜାରି କରିଥିଲେ, ଯେଉଁଥିରେ ନା କେବଳ ସମୟସୀମାକୁ ୩୦ ଦିନରୁ ହ୍ରାସ କରି ୨୧ ଦିନ କରାଗଲା, ତେବେ ମନ୍ତ୍ରାଳୟ ଏବଂ ବିଭାଗରେ ସମର୍ପିତ ଅଭିଯୋଗ ପ୍ରକୋଷ୍ଠ ଏବଂ ଅନୁଭବୀ ଅପୀଲିୟ ଅଧିକାରୀମାନଙ୍କ ନିଯୁକ୍ତିକୁ ଅନିବାର୍ଯ୍ୟ କରାଗଲା।

ହିନ୍ଦୁସ୍ଥାନ ସମାଚାର/ବୀଣାପାଣି

.......................................

ହିନ୍ଦୁସ୍ଥାନ ସମାଚାର / ବୀଣାପାଣି


 rajesh pande